Saturday 28 December 2013

4 NGO dijangka buat kecoh sambutan Tahun Baru nanti diKenal Pasti

KUALA LUMPUR 28 Dis. - Para Perisik Negara telah mengenal pasti empat kumpulan yang terdiri daripada pertubuhan bukan kerajaan (NGO) Pro BN yang dijangka akan membuat kecoh dan provakasi terhadap Himpunan Bantah kenaikan kos sara diri malam sambutan tahun baru nanti. 

Timbalannya, Datuk Sri Singh Amar Ishar Singh berkata, pertubuhan tersebut ialah Perkida, Skot Pertahan Maruah Isteri PM, Perkasa dan Petriot. Mereka akan berhimpun untuk membantah perhimpunan. Manakala lagi suatu pihak iaitu Gerakan Turun Kos Sara Hidup (Turun), Jingga 13, Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) dan Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) pula akan berhimpun untuk membantah kenaikan kos sara hidup yang di naikan oleh Kerajaan Malaysia.

"Kami tidak akan teragak-agak mengenakan tindakan tegas dan menangkap individu yang menimbulkan kekecohan pada malam tersebut," katanya kepada pemberita di Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur di sini hari ini. Tambahnya lagi jika mahu turun ke Dataran Merdeka jangan bawa apa-apa senjata bawa kelengkapan berkhemah tidak apa, kerana ia di jamin dalam perlembagaan negara.- Ajensi Berita Fakap


Ulasan Prof EP penuh fatwa
"Wajib gulingkan kerajaan yang zalim pada rakyatnya."
 Ulasan Dr Twet sambil lawan chess
"Kebodohan dan kecuaian pemerintah bukan kesalahan maka tidak boleh di dakwa."

0 ulasan :

Post a Comment