Sunday 27 October 2013

Pecah Berita, 2500 ahli PAS keluar masuk UMNO, kenali mereka

KEDAH, Sungai Limau - 2500 penyokong tegar pas dan pkr pro ulama (gambar) hari ini menyatakan pendirian mereka untuk keluar dan menyertai umno kerana umno lebih di lihat dekat dengan islam berbanding yang lain, selain itu menteri besar juga berjanji akan melaksanakan hukum tertinggi islam iaitu hudud jika berjaya menang di dun sungai limau, 

siapa kita untuk mengatakan tidak pada hudud, kata mereka lagi pada pihak ajensi, mereka juga berbaiah untuk memberi sokongan penuh pada calon boleh ke menang BN, dan akan turun padang bersama berkempen untuk menang PRK ini. 

selain itu BN telah mengumumkan Bantuan Untuk Rakyat 1 Kedah (BUR1K) dan bandar sungai limau telah di jadikan bandar angkat kerajaan Malaysia setanding bandaraya-bandaraya moden dan maju seperti felda dan pekan, menurut pendapat umum di UTUSAN MALAYSIA pula, PKR dan PAS kini hanya tinggal Nik Aziz dan Anwar Ibrahim saja - Ajensi Berita Fakap.

2 ulasan :

kitosanplus said...

tangkap gambar ini 2500 orang .. dan kita dapat tahu siapakah mereka ini dengan jelas... lepas itu masukkan dalam web site .. jadi kita kenalpasti dalang serumput lalang ini semua dengan jelas dan terang ..

karim said...

banyak india kat sungai limau yee...

Post a Comment